Top

miercuri, 6 iulie 2011

Fleurs avec des ailes.


  Ştii că vei plânge când el continuă să se 'holbeze' la tine fără motiv.
 Ştii că dacă vei fi tăcută pentru o vreme îşi va da seama.
 Ştii că te-ai îndrăgostit când e destul doar să-ţi zâmbească pentru a avea iar încredere în el.
 Mă urăsc pentru că sunt atât de egoistă, am devenit atât de răutăcioasă din cauza lui..mă gândesc prea mult la asta.  Prea egoistă. Prea posesivă. Prea geloasă. Not obsessive, but it just feels like he could change my whole life.
 
 Imaginează-ţi un loc frumos în care eşti înconjurat de natură, calm şi pace. Imaginează-ţi că mergi printre flori, copaci, cu fluturi cocoţaţi pe fiecare parte a corpului tău. Gândeşte-te că oricât de trist sau nesigur erai înainte, acum te simţi sigur şi securizat. Aproape suficient încât să renunţi la câteva lacrimi de fericire.
 
 Acum deschide ochii şi priveşte lumea pe care o ştii. Înţelegi marea diferenţă ? E un şoc să-ţi dai seama prin ce treci cu adevărat. Şi trebuie să înveţi să faci faţă.
 
 Cred că există mai mult în viaţa de zi cu zi decât pare. Gândeşte-te la locurile frumoase pe care le-ai vizitat în vise. Aceea este cu adevărat frumuseţea, adevărata realitate din spatele unei măşti oribile.
 
 Unii văd şi-l trăiesc neîncetat.
 Unii nu vor vedea.
 Unii nu au văzut adevărata frumuseţe.
 Unii văd chiar acum.


~♥.

11 păreri:

Anonim spunea...

e foarte frumos cum scrii :X

intra, te rog, si pe blogul meu :)
https://darkangelsconfessions.wordpress.com/

S :]. spunea...

Talentul tau va fi odata si odata al meu. >:)

Afrodita spunea...

Minunat, imi place cum scrii.

Cătă spunea...

@S.: Nu e talent, ci inspiratie. :P

Cătă spunea...

@Afrodita: Ma bucur mult sa aud asta ^^

Maia spunea...

~niciodata nu-mi place cum imi iese, si tot schimb;;)

Cătă spunea...

Aww xD

suflet de curva spunea...

:X:X:X

Cătă spunea...

:D

Anonim spunea...

ma pis. la multiiiiiiiiii aniiiiiiiiiiiiiiii :* na cadouuuuuuuuuu >:D< :X:X:X:X:X te iubesc. akm chiar brb :-ss ca vine:))!

Cătă spunea...

XD Mersi mult. :* >:D<:X:X:X Si eu te iubesc. :D Sper ca te-ai pisat.. :))

Trimiteți un comentariu

 
THE END.