Top

joi, 7 iulie 2011

Scared of chasing nothing..


 Nu e vorba că nu eşti important dacă eşti singur, nu. În niciun caz. Cred că niciodată nu poţi şti ce vrei de la cel de lângă tine până afli ce vrei de la tine însăţi. Când singura persoană de care depinzi eşti tu. Ştiu [prea] multe persoane care sunt în relaţii pentru că nu vor să fie singuri, şi nu pentru că într-adevăr iubesc acea persoană. Şi e trist. 
Sunt mândră să spun că am avut probleme cu 'singuratatea' şi nu mi-e frică de ea. Nu mi-e frică de independenţă şi nu mi-e frică de mine. Sunt mândră să spun că am devenit mai puternică pentru că am avut atâta timp să mă gândesc, să ţin cont de de tot ce mă înconjoară.
  
      Dar uneori sunt prea obosită, mă satur să fiu singură. Mă satur să trebuiască să depind numai de mine. Ajung sã mă gândesc că am avut prea mult timp pentru mine. Am gândit prea mult. Mi-am făcut prea multe griji şi am încercat prea mult. Încep să gândesc prea logic şi să compar sentimente, întâmplări, astfel încât să ştiu ce să fac data viitoare, să ştiu cum să mă retrag ca un rac în cochilia lui. Deja o fac. Deja dau înapoi. Şi nu e bine. Cât va mai dura ? 
  
  Îmi pare imposibil..pentru că aşa am făcut să pară. Vreau magie. Vreau să simt iar intentisatea aceea care mă face să mă simt atât de ciudat, sentimentele pe care le uram, de care fugeam. Vreau scântei..artificii chiar. Vreau ceva nou. Vreau ceva care să mă facă să vreau mai mult. Ceva ce să mă facă să nu mai analizez toate prostiile din mine, să mă facă să uit. Nu cred că e posibil. Dar mi-e frică de aşteptarea asta care mă macină. Mi-e frică de faptul că iar vreau ceva ce nu voi primi. Cu fiecare zi devine tot mai greu să am încredere în mine. 

~♥.

14 păreri:

S :]. spunea...

SI EU VREAU MULTE SI NU SE POATE.

îl vreau.
m-am razgandit, nu-l mai vreau...

Ana spunea...

e atat de bine de descris ce simti ...poate doar mi se pare pentru ca ma vad pe mine simtind acelea... cu fiecare zi , nu stiu cine am fost , cine voi fi ? ...ma pierd . si e al naibii de rau sa te pierzi :(...

p.s. : nu stiu daca ai vazut sau nu , dar iti recomand filmul Black swan ..e superb...vorbeste despre perfectiunea spre care alergam ...si eu alerg ca o imbecila si apoi ajung sa ma urasc ptr asta , nu invat odata ca nimeni nu e perfect ,si mereu vor fi dati in care nu voi stii ce sa fac ... :)

Cătă spunea...

@S: Mdaa. :]]

Cătă spunea...

@Anna: Umm..mersi.. :D Si..nu, n-am vazut Black Swan pt ca foarte multe persoane au criticat filmul si au spus ca nu e bun de nimic. :-? Insa sunt curioasa si as cam vrea sa-l vad. :)

Anonim spunea...

Mie-mi place privirea ta pierduta. Imi place privirea ta cand esti nervoasa. Ai un stil de a-i privi pe cei din jur.. Dar ma privesti cu sictir, sila, urã.
Iubeste-ma..mai mult decat il iubesti pe el. EU te merit.

Geo. spunea...

Super postarea. Dupa toate postarile tale..pari fata perfecta. :">

Cătă spunea...

@Anonim: umm...pot presupune ca esti Vlad. O.o
Prefer sa vorbesc in locuri gen mess sau fb daca nu-i ceva ce priveste blogul. :]

Cătă spunea...

@Geo: Aww, ce dragut din partea ta.. Nimeni n-a mai spus asta pana acum. :">

Maia spunea...

Trebuia sa-ti spuna cineva? ;))
Cuvintele nu prea au sens cand simti.

29 decembrie spunea...

cuvintele uneori.. nu spun totul.

Cătă spunea...

@Maia: Aww. :">
Hmmm... :-? Stiu ca uneori cuvintele nu-s deajuns..dar cred ca unele au sens.. :D Cel putin..pentru cei din jur, care nu stiu cum te simti..

Cătă spunea...

@29decembrie: Adevarat. :)

Afrodita spunea...

Cred ca descrii foarte bine aceste lucruri fiindca le-ai trait intes, eu de multe ori nu pot sa exprim in cuvinte ceea ce simt si astfel ma sufoc. Ma uram si eu candva acuma nu singura mama eliberat si nu tind spre perfectiune fiindca stiu ca sunt persoane la care oricum nu am sa-i plac, indiferent de cat de perfecta s-au imperfecta am sa fiu. Nu poti sa fii pe placul tuturor.

Cătă spunea...

Stiu cum e.. :( Si ai dreptate..Insa eu am avut perioade in care eram disperata..nu mais tiam ce sa fac pentru ca eram mereu singura.. :(

Trimiteți un comentariu

 
THE END.