Top

luni, 11 iulie 2011

Still alive.


 Am lăsat norii să plângă pentru mine în timp ce-mi ştergeam ochii cu mânecile. 
 Cerul e plin de negru şi gri.
  
 Văd o baltă formată în jurul meu.  
 Îmi trece prin minte.. Are o valoare mai mare decât mine. 
 Simt din ce în ce mai multe picături ce lovesc trupul meu.
 ...(simt)... 
  
 Azi am plâns. 
 Vreau doar să zâmbesc. 
 Greu... 
 ...(trăiesc)... 

~♥.

11 păreri:

Lilu spunea...

Tristetea incepe cu primele lacrime care se vor stange intr'un zambet >:D<

Cătă spunea...

@Flav: Aww :)

Cătă spunea...

@Lilu: True :)

Christyna_BM spunea...

frumos...but don't cry :)

Cătă spunea...

Aww multumesc mult ^^

Suflet de curva spunea...

si eu am plans ...:( ( ieri)

Maia spunea...

si eu am plans, mereu:)

Cătă spunea...

@Suflet de curva: Uneori..e bine sa plangi..te descarci. :(

Cătă spunea...

@Maia: Hmmm.. :-? Si asta e bine..oarecum. Adica..dupa ce plangi, daca devii mai puternica, e bine. :D Si..cel putin, tu nu te abtii, nu tii in tine tristetea. :D

Maia spunea...

Pai stii. ce nu te doboara, te face mai puternic.

Cătă spunea...

true :)

Trimiteți un comentariu

 
THE END.